اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    این وب سایت ثبت شده در پایگاه ساماندهی فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد ومحصولات تمام از طریق سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی هدایت وخریداری می شوند وهر گونه نیاز به پشتیبانی را به ایمیل mojale2015@gmail.com ارسال نمایید تا اسرع وقت پاسخ گو شما باشیم

امکانات جانبی

    اساس فعالیت این سایت بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد وپکیچ های ما جنبه اموزشی داشته واز طریق سایت های غیرفیلتر وقانونی نسبت به کسب درامد از طریق اینترنت را اموزش می دهند جهت اعتماد بیشتر به این سایت ادرس ان را در سایت ساماندهی استعلام نمایید http://samandehi.ir/Default2.aspx

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 700
    کل نظرات کل نظرات : 7
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 6

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1790
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 615
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 179
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 62
    آي پي امروز آي پي امروز : 597
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 205
    بازدید هفته بازدید هفته : 5908
    بازدید ماه بازدید ماه : 45957
    بازدید سال بازدید سال : 322381
    بازدید کلی بازدید کلی : 322381

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 157.55.39.221
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس jehanun.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    سمیرا - سلام من سمیرا هستم تو فیس نما تبلیغات این محصول دیدم خریداری کردم واقعا فوق العاده است روش هاتون ممنونم سایتتون هم خیلی بروز وعالیه - 1395/5/9
    محمد رضا پور - اقا دمت گرم واقعا پکیچت عالی ترین پکیچ تو اینترنته کارم شروع کردم گفتم از شما هم تشکر کنم - 1395/5/9
    سعید - تا حالا کجا بودی با این پکیچ تازه شدیم مثل کارمندای دولت با این پکیچ - 1395/5/2
    سهیلا - ممنونم محصول درمان احساس تنهایی را گذاشته بودید من با این محصول شما درمان شدم واقعا ازتون سپاس گذارم بخاطر همین گفتم نظر ندم ظلم کردم من خیلی مدت زیادی دنبال مشاوره بودم از شما سپاس گذارم سایتتون عالیه - 1395/3/8
    میثم - با سلام واقعا سپاس گذارم بخاطر این مخصول من دو هفته پیش این محصول خریدم
    الان اول کاری 40هزار تومن کار کردم واقعا چیز خوبیه تلاش کنی میلونر میشی
    از سایت شما واز خود شما که این محصول گذاشتید متشکرم - 1395/3/6/jehan
    زهرا - ممنون که این کتاب گذاشتید سپاس گذارم - 1395/2/25/jehan
    عکس جدید مد لباس اس ام اس - http://rsslinker.com/ - 1394/12/23

اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک

اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک 
 در این پروژه به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

فهرست :

فصل اول

 انواع سیستمهای تعلیق و محرک

 اکسل های عقب و جلو

 سیستم تعلیق مستقل

 نیازمندی های سیستم تعلیق

 سیستم تعلیق طبق دار دوبل

 سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر

 سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

 سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

 اکسل یکپارچه

 طراحی استاندارد موتور جلو

 مزایا و معایب طراحی استاندارد

 اکسل غیر محرک جلو

 اکسل متحرک عقب

 موتور عقب و مرکزی

  محرک جلو

 انواع طراحی

 مزایا ومعایب محرک جلو

 اکسل جلو محرک

 اکسل عقب محرک

چهار چرخ محرک

 مزایا ومعایب چهار چرخ محرک

 انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری

 انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین

چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک

 چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد

فصل دوم

سینماتیک والاستو سینماتیک اکسل

اهداف تنظیمات اکسل

فاصله بین محورعقب وجلو(wheel base)

فاصله بین دوچرخ یک محور (پهنای tread )

مرکز غلتش و محور غلتش

 تعاریف

محور غلتش بدنه

 مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل

 مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب

 مرکز غلتش بدنه دراکسل های یکپارچه

کمبر

 مقادیر و داده های کمبر

 تغییرات سینماتیکی کمبر

 محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی

 کمبر غلتشی هنگام دور زدن

 کمبر الاستیکی

زاویه سر کجی ( toe-in ) وخود فرمانی

زاویه سرکجی وزاویه حرکت عرضی،  داده ها وتلرانس ها

 تغییرات سینماتیکی سرکجی ( toe-in )

تغییرات toe-in  توسط فرمان دهی غلتشی

تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی

 تغییرات toe-in  توسط نیروهای طولی

نسبت فرمان پذیری وزاویه فرمان پذیری

 زاویه فرمان پذیری

 track ودایره های گردش

 نسب سینماتیکی فرمان

 نسب دینامیکی فرمان

راست کننده فرمان

انحراف وآفست کینگ پین روی زمین

 رابطه بین انحراف وآفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)

 اهرم نیروی ترمزی

 اهرم نیروی طولی

 تغییرات درآفست کینگ پین

  کستر

 زاویه وکشش کستر

 کستر وحرکت مستقیم

 گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن

 انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان

 تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو

 مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب

 تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر

 تنظیمات و تلرانس ها

 اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین ، کمبر و  تغییرات toe-in

مکانیزم ضد شیرجه وضد سقوط

 توصیف مفهوم

 قطب  pitch جلوی خودرو

 قطب pitch عقب خودرو

شامل 343 صفحه پایان نامه در قالب PDF

خرید و دانلود محصول




تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: